• NyariJegyvasarlas
  • nyariSzunet
  • Mfuzet

Archívum

Ploutos (Wealth) | 7Sins 7Bridges Theater | Aristophanes

ENGLISH PERFORMANCE WITH HUNGARIAN SUBTITLES / ANGOL NYELVŰ ELŐADÁS, MAGYAR FELIRATTAL

wealth 1 plakát kWealth/ a Gazdagság istene: Antonios Vellerefontis
Cario: Andrea Giuliano 
Chremylus: James Clocke
Poverty / a Szegénység istennője: Paolo sir Weirdo
Woman/ Nő: Victoria Adeyeva
Hermes/ Hermész: Carna Krsul
Just Man/Átlagember: Sandor Torak
Informer / Hírvivő: Roderick Hill
Priest/ Pap: Maxim Kozlov
Womans Lover / a Nő szeretője: Carna Krsul
Chorus / Kórus: Maxim Kozlov, Sandor Torak
Director: Antonios Vellerefontis

wealt plakat szoro kExecutive Producer: Orsolya Bagyoni
Assistant director: Zsofia Szatai
Assistant Production: Paolo sir Weirdo
Costume design and Mapping: Antonios Vellerefontis
Make up: Polly Raczova
Photographer: Oxana Sztrehalet


The personified God of Wealth appears in an unknown time period In Greece.
He was called upon a prayer of a self proclaimed descent citizen and the plot unravels from there...

aristophanes portaitPloutos (Wealth) by Aristophanes It is a social political tragic satire that exposes the flows of our societies in regards of Wealth. The play interpret how individualism and personal ambitions create a chain of actions that not always have the outcome that we initial believe, virtue and wealth are still confused. No matter status everyone bows in the name of wealth... Is that a fact or debatable question? Aristophanes raises these questions all the way up to the gods and also winks to all of those that claim they are representatives of them on earth in the form of politicians or religious leaders.
By evolution of humanity and the development of thousands years of all societies around the globe the issues that Aristophanes explores have remained the same it seems that Humans do not learn very quickly.
Believe it or not lots of things in connection with wealth have not changed since the first time that play was performed back on 408 BC...

Aristophanes just a play write or a satiric prophet...?

Maga a Gazdagság istene tűnik fel egy beazonosíthatatlan korban Görögországban.
Egy illedelmes polgár szólította meg őt imájában, a polgár imája meghallgatást nyert és a darab életre kel...

Arisztophanész: Gazdagság
A darab egy politikai tragikus szatíra, ami megismertet minket a társadalom szempontjából a gazdagság és a szegénység fogalmával, illetve rámutat a tényre, hogy az individualizmus és a személyes ambíciók láncreakciója gyakran nem azt eredményezi, amiben alapvetően hiszünk. Az erény és a gazdagság állandó konfliktusban áll egymással évezredek óta. A státusznak nincs jelentősége, a gazdagság tükrében mindenki meghajolni látszik... Ez egy tény vagy vitatható kérdés?
Arisztophanész ezzel kapcsolatos kérdéseket tesz fel az isteneknek, és összekacsint azokkal, akik úgy gondolják, hogy mindezért a politikai és vallási vezetők a felelősek.
Az emberiség evolúciója és a társadalom több ezer éves fejlődése ellenére úgy tűnik, hogy Arisztophanész idejéhez viszonyítva az Emberiség még mindig nem tanul elég gyorsan. Hiszik vagy sem, nem sok dolog változott a gazdagság megítélésével kapcsolatban mióta Arisztophanész darabját először adták elő Kr.e. 408-ban.

Arisztophanész csak egy színdarab írója vagy szatirikus próféta...?

Antonios Vellerefontis
Director / Rendező

Július 2017
H K Sz Cs P Szo V
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6